Marblemania♥

New-in! My newest obsession, beautiful marble  I’ve already bought a marble iPhone cover and I think it is soooo pretty! I’ve also been wanting a Marble skin for my macbook pro for the longest time, so I might try a mini do-it-yourself project soon.

IMG_7368.JPGIMG_7371.JPG

// Dette er noe av mitt nyeste innkjøp. Jeg syntes marmor er så utrolig fint og vakkert, og kunne ikke dy meg da jeg tittet innom Søstrene Grene og fant disse herlighetene. Åhh, er kjempefornøyd! Det tar seg så godt på skrivebordet mitt. Har også jaktet på en Marmor skin for min Macbook Pro en stund nå, men føler at prisene på nett er litt vel drøye så jeg skal ta turen innom Panduro, og prøve på en mini prosjekt her hjemme.

IMG_7366.JPGIMG_7370.JPGIMG_7372.JPG

Leave a Reply

