Vippefin hos Beauty Inn

Etter en måned med vippeextensions dro jeg innom Beauty Inn for etterfylling. Som regel skal etterfylling skje etter 2-3uker, men mine har holdt seg overraskende godt! Denne gangen valgte Tri å gi meg en mer dramatisk look ved hjelp av b-curls. Disse vippene er 14mm lange, og har en tykk krøll med veldig bra bøy. Det gir dem masse volum, og ligger litt tyngre på øyelokket. Dette må være de fineste krøllene jeg har hatt hittil, jeg elsker dem! Storfornøyd som alltid ♥

IMG_9126

Å være i Tris selskap er alltid så koselig, to timer går bort til å prate om designersko, tvserier, gutter og alt annet svada. Og alt det han prater om er like interessant hver gang! Jeg har fortsatt ikke skjønt hvordan han klarer å konsentrere seg med å legge en og én vippe på øyet mitt samtidig som han prater om sine Louboutin’s og Hermes vesker. He’s the only one that can pull that off!  I tillegg til å være vippeextensions ansvarlig driver han også med negledesign, blogger og er modell.  Nylig hadde han også en super cool shoot som jeg syntes ble så fierce!

IMG_9075 IMG_9076 IMG_9083

This fierce looking bombshell though 

Til de av dere som aldri har tatt vippeextensions før, så er det viktig at dere tar noen forhåndsregler. Rådfør deg med behandleren din. Øyet vårt er veldig sensitiv og det er viktig at arbeidet som skjer på øynene gjøres så rent, proft og skånsomt som mulig. Allergireaksjoner kan skje selv den som har brukt vippeextensions i flere år. Det som kan være lurt er å spørre om en mildere vippelim, mindre vipper, vipper av mink etc. Det er mye som kan gjøres for at opplevelsen blir super.

Selv har jeg veldig følsomme øyner, og får masse tårer hele tiden uten at det nødvendigvis gjør vondt. Teipen som settes under øynene syntes jeg i likhet med mange andre er veldig ukomfortabelt, og da er det mulig å få en mildere teip. Så ikke vær redd for å si fra – behandlingen skal være smertefritt! Det er absolutt verdt det, og jeg anbefaler dere virkelig å kontakte Beauty Inn for vippetime med Tri. Jeg lover at dere kommer til å elske han like mye som vi gjør!

FullSizeRender-3

Vi fikk også med oss et vippeserum, og skal teste dette produktet i et par uker. Tsutsumi har veldig svake vipper for øyeblikket, så resultatet kommer vi tilbake til i et senere innlegg. For booking av vippetime kan Beauty Inn kontaktes på hjemmesiden deres, http://beautyinn.no eller tlf. 976 14 254 Tri holder til på Akersgata som ligger supersentralt på Grensen.

// Sponset behandling – For english, copy & paste on Google Translate 🙂

Leave a Reply

