3D Lashes

Hei dere!

Sist jeg var hos Beauty Inn for å fylle på vippe-extensions mistet jeg alle vipper etter 3 uker, og grunnen var fordi vippene mine var veldig svake. Tri, Beauty Inns vippe-extensions ansvarlig, var da så grei og ga meg vippeserum som jeg brukte for å forsterke vippene mine. Det brukte jeg i en uke før jeg kom tilbake og fikk nye vipper. Denne gangen ble Tri og jeg enige om å prøve en 3D-look, der jeg fikk typ 4-5 vippeextensions på en og en naturlig vippe. Vippene Tri ga meg var av D curls, en kombinasjon av 10, 11, og 13mm lange med tykkelse 0.20. Det ga et fint løft til øynene mine, noe jeg ble veldig fornøyd med.

IMG_8800IMG_8803 copy

Jeg foretrekker å ha vippe-extensions, fordi det gir et blikkfangende look. Det er dager jeg bare dropper sminken helt fordi vippene er så utrolig nydelige og skiller seg ut. Jeg anbefaler alle å prøve ut vippextensions hos Beauty Inn, og ha det satt på av dyktige Tri.

IMG_8780

På forrige vippe-innlegg skrev Alexandra mye nyttige tips om vippe-extensions. Om du aldri har prøvd ut vippe-extensions før, og er usikker på hvordan prosessen er, kan du lese mer om det her 🙂

For booking av vippetime kan Beauty Inn kontaktes på hjemmesiden deres, http://beautyinn.no eller tlf. 976 14 254 Tri holder til på Akersgata som ligger supersentralt på Grensen.
// Sponset behandling – For english, copy & paste on Google Translate 🙂

One thought on “3D Lashes

Leave a Reply

